Sat Pestera – Fantana lui Botorog: 7 kilometri de plimbarica usoara si privelisti la greu in Culoarul Rucar-Bran

Rulmentii sunt desfacuti bila cu bila, pionioanele bucati si ele, lantul si pedalele la fel, toate curate, trecute prin benzina. Mamaaa, ce treaba buna am facut. Toate piesele de la bicicleta sunt curatate, vaselina e cumparata… problema e sa vedem cine reuseste sa le puna la loc 🙂

Sat Pestera - Fantana lui Botorog: 7 kilometri de plimbarica usoara si privelisti la greu in Culoarul Rucar-BranIn toamna, cand mi-am pus in cap sa o desfac si sa o curat, lucurile pareau simple. Si am zis sa nu ma chinui sa le pun la loc asa, cu una cu doua, imediat. Lasa… pana la primavara e timp destul sa le montez. Si uite asa bicicleta sta si acum prinsa cu lantul ca margelele pe sirag: cadrul si doua roti care asteapta sa vina si rulmentii de pe balcon ca sa devina impreuna un intreg.

Undeva, intr-un coltisor de mansarda, stiam ca asa o sa se intample. Ca o sa vina brusc zilele frumoase si calduroase si bicicleta tot bucati o sa fie. Pai si cum sa stai sa lucrezi la bicicleta cand afara e frumos si se anunta 20 de grade?

Cu gandul la bicicleta, la soare si caldura mi-am adus aminte si de o tura faina din Culoarul Rucar-Bran, care ar merge de minune intr-o zi de primavara frumoasa, asa cum se anunta maine. Asa ca cine are pofta de o iesire de primavara, nu prea lunga si obositoare, si condimentata cu privelisti incredibile, poate sa dea o tura pe la poale de Piatra Craiului.

Sat Pestera - Fantana lui Botorog: 7 kilometri de plimbarica usoara si privelisti la greu in Culoarul Rucar-BranSat Pestera - Fantana lui Botorog: 7 kilometri de plimbarica usoara si privelisti la greu in Culoarul Rucar-BranSat Pestera - Fantana lui Botorog: 7 kilometri de plimbarica usoara si privelisti la greu in Culoarul Rucar-Bran

Noi am pleacat de sus, din satul Pestera, din dreptul hotelului Nobilis, am trecut prin satul Magura si am coborat spre Zarnesti, pana la Fantana lui Botorog. In total sunt vreo 7 kilometri, iar cea mai mare parte a traseului este in coborare. Frumos la dus dar stiam ce ne asteapta si la intoarcere. Asa ca nu ne-am grabit, ne-am odihnit bine
si ne-am racorit la fantana inainte de a incepe urcusul inapoi. Peisajele cu Bucegii si Piatra Craiului sunt multe, la fel cum sunt si traseele de bicicleta prin zona. Am incarcat si noi tura pe bikemap.net unde ai si o multime de alte trasee alternative, plus tot atatea variante de a petrece frumos si sanatos o zi frumoasa de primavara.