Spoturi TV pentru promovarea României

Nouă ne plac.
Sunt simple, liniștite și parcă emană căldură. Asta e bine pentru că le diferențiază de cele ale altora (vezi Bulgaria, Grecia, Macedonia etc.).

Voi ce ziceti…?

Cam așa se precizează pe site-ul MDRT:
Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului a demarat campania de promovare a României ca destinaţie turistică pe 3 canale TV cu acoperire internaţională: CNN, EURONEWS şi EUROSPORT.

Acţiunile de publicitate vor consta în difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internaţionale menţionate mai sus (1 spot general de prezentare de 30 sec şi câte 2 spoturi de 20 sec pentru turismul în natură şi cel cultural). Campania de promovare se va desfăşura pe o perioadă de 12 luni.

Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi „sănătoasă”, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *